2013. március 17., vasárnap

7. rész


Az utolsó óra után elköszöntem Karenéktől, és elindultam Harry-hez.
- Hova, hova?- jött utánam Zayn.
- Hozzátok. - válaszoltam sértődötten.
- Szuper, én is- mosolygott és mellém ért. Átfogta a vállam. 10 másodpercig tűrtem, és már láttam rajta, hogy élvezi. De utána lelöktem magamról- Hát jó- vont vállat.
Betettem a fülembe a fülhallgatót, benyomtam rajta a zenét, és Zaynnel mit sem törődve folytattam utamat.
Azt vettem észre, hogy folyamatosan magyaráz. Nem hallottam, mert maximum volt a hangerő.
Óvatosan, belenyúltam a zsebembe és lejjebb vettem a hangot.
- ...És tudom, hogy most nem hallod, de azért elmondom  Nagyon aranyos vagy amikor mosolyogsz. Mondjuk amikor velem vagy, nem szoktál, de én nézlek távolról. Látom, hogy jól érzed magad Harryvel... Csak valamiért zavar...- kénytelen voltam kicsit elmosolyodni. Nagyon aranyos volt amiket mondott. Örültem, hogy nem néz rám, mert akkor látta volna, hogy kicsit vigyorgok.
Visszavettem durcás arcomat, és fölhangosítottam a zenét. Zayn, még mindig magyarázott, és éreztem, hogy ujjait az enyémre kulcsolja. Először nem tudtam mit reagálni. Meleg kezei az enyémet is melegítették. Kicsit beleborzongtam  aztán észbe kaptam. Kirántottam a kezemet, az övéből, és mintha mi sem történt volna
mentem tovább.
Amikor odaértem kopogni akartam, de Zayn előrántotta a kulcsát. Kezem "kopogópózban" megállt a levegőben, és hagytam, hogy ő nyissa ki az ajtót. Előre engedett, én meg csak biccentettem neki.
- Itt a barátnőd!- kiabált fel Zayn. Én szem forgatva felmentem, és benyitottam az egyik szobába.
Harry nem volt ott, csak hatalmas kupi, és egy szinte fekete szoba. Gondoltam ez Zayn-é. Kihátráltam a szobából, és becsuktam az ajtót.
- Itt vagyok- szóltak rekedtes hangon mögöttem, utána két kezet éreztem a derekamon aki maga felé fordított. Én eközben sikítottam egyet, mert megijedtem.
Harry állt velem szemben összeborzolt hajjal, és fáradt szemekkel. A következő pillanatban egy hosszú "hiányoztál ma" csókot nyomtunk egymásnak.
- Zayn nem nyaggatott?- kérdezte, miközben még mindig ott álltunk Zayn ajtaja előtt, és Haz a derekamon pihentette kezét.
- Nem- feleltem.
- Akkor jó.- nyomott egy puszit a számra- De attól még muszáj beszélnem vele...
- Hagyd, légyszíves- kértem meg. Látta, hogy nagyon szeretném, hogy hagyja semmiben a dolgot, úgyhogy csak bólintott.
Egyszer csak trappolást hallottunk felfelé a lépcsőn. Zayn megállt a előttünk, vagyis Harry háttal volt neki, úgyhogy ő a válla fölött hátrafordult, én pedig átnéztem a válla fölött.
- Cukikáim, beengedtek a szobámba?- nézett ránk fura vigyorral.
Bementünk Haz szobájába, én letelepültem az ágyon, Harry pedig mellém ült.
- Azt mondtad tudsz dobolni. - néztem rá vigyorogva.
- Tudok.- mondta. Én a szempilláimat rebegtetve néztem rá.- Jóó, gyere- mondta és felállt én pedig felpattantam.
Lementünk a pincébe (hol máshol is lehetne egy dobszerkó?), és Hazza beült a dob mögé, én pedig egy székre.
Játszott nekem valami "dobosat", és tökre tetszett:D
- Tök jóó- tapsoltam nevetve.
- Köszi.- mosolygott, majd intett, hogy menjek oda. Felálltam, odabaktattam mellé, ő pedig lerántott az ölébe.
- Hmm- nevettem. Hátulról átölelte a derekamat és úgy nyúlt az ütőkért. A kezembe adta, aztán pedig megfogta a csuklómat, és elkezdtünk dobolni.
Már vagy 15 perce lent voltunk és dobolásztunk, nevettünk.
Ezután átmentünk megnézni a kocsit, a garázsba.
Egy fekete Range Over volt. Csodálkozva bámultam, aztán odamentem, végig simítottam rajta az ujjamat. Hát igen,Harry-ék nem a legszegényebb család, ez a házukon is látszik. Az anyuja, meg Zayn édesapja már jó ideje wellnesesni vannak. Na mindegy.
- Tetszik?- kérdezte rekedtes hangon.
- Ühüm- motyogtam.
Beültünk a kocsiba. Én a kormány mögé, és elég vicces pózokat kreáltam  mintha vezetnék. Hihi. Aztán, helyet cseréltünk.
Hát, hogy is mondjam... Harry-nek elég jól áll ez a kocsi. WOW. Előkaptam a telefonomat és lefotóztam.
- Nézd- mutattam meg neki.
- Aha.- mosolygott és nyomott egy csókot nekem.
- Tök jó lett.- vigyorogtam. Hát ezt nem fogom kitörölni, még véletlenül se.
Kézen fogva mentünk fel, amikor meghallottam valakit énekelni Zayn szobájából. Hát jó, ezt megfogalmaztam.
- Sssss- csitítottam le Haz-t, és a fülemet az ajtóra tapasztottam.

*Zayn szemszöge*
Miközben énekeltem a nemrég írt dalomat, éreztem (hallani nem hallottam), hogy valaki vagy valakik hallgatóznak. Feltételeztem, hogy Natalie és Harry lehet. Énekelve odamentem az ajtóm elé, és úgy daloltam tovább. Tudtam, hogy valaki hallgatózik a másik oldalról. Éppen egy "I love you" rész jött, azt külön hangosabban énekeltem ki.

*Natalie szemszöge*
Harry tűrte a hallgatózásomat, Zayn hangja pedig  egyre erősödött. Csak hallgattam, és csodálkoztam. Utána még hangosabb lett, és egy "I love you"-t énekelt. Testemen borzongás futott át. Megmagyarázhatatlan dolgot éreztem valamiért. Nem szerettem őt. Hogy szerethettem volna? Semmi okom nem volt rá...
Talán, amiket ma hallottam, az volt rám olyan hatással... De nem tudom miért.
- Oké, menjünk.- sóhajtottam.

*Zayn szemszöge*
Hallottam, ahogy Natalie és Harry elmegy. Sóhajtottam egyet, majd kimentem az ajtón és jobbnak láttam ha elmegyek itthonról.

*Natalie szemszöge*

- Te tudtad, hogy  tud énekelni?- néztem rá Harry-re.
- Persze, hogy tudtam.- mondta.
- Ez fura... - mondtam csak úgy magamnak.
- Mi?- Haz.
- Nem tudom- sóhajtottam.
Magához húzott és erősen megcsókolt.
*
Amikor hazaértem kezembe vettem egy Nutellát és felmentem.
Felhívtam Skypon Candice-t.
- Szióóóó- köszöntött.
- Helló! Mizujs?- kérdeztem.
- Semmi sem. Látom Nutellát eszel.- vigyorgott.
- Aha.- mondtam, és a számhoz emeltem a kanalat.
- És milyen Harryvel?- mosolygott.
- Naagyon jó. Remekül érzem magam vele.- vigyorogtam, és éreztem, hogy elpirulok.
- Mi van rákocskám, szép a színed.- röhögött Cand.
- Hahaa.- mosolyogtam- Csak ott van Harry mostohatesója...Zayn...- mondtam.
- Igen, éés?- nézett bele a kamerába figyelmesen.
Elmeséltem neki a mai napot, amit érzek. Az utálatot... Látom, hogy Zayn tönkre akarja tenni a kapcsolatunkat Haz-al.

*Másnap*
- Ne kérdezd, de meggyógyultam. - mondta a kocsijának támaszkodva.
- Örülök.- vigyorogtam.- Húúúúh, maradj így!- és ismét lefotóztam. Hogy készülnek róla ilyen jó fotók???
- Na add ide- mondta mikor odaértem. Egy csók keretében a kocsijának támasztott, aztán elment mellőlem.- Most én jövök.- mondta, én pedig  próbáltam egy normális arcot vágni.- Jó lett.- mosolygott. Oda jött mellém, én meg meg akartam nézni, de megfogta a derekamat, megcsókolt és megöríkette a pillanatot.
Mosolyogva néztem meg a képet. Wáá, nagyon tetszett. Háttérben pirkadat van, mi pedig csókolózunk.
Beszálltunk a kocsiba, aztán elindultunk.
A diákok a begördülő járművet bámultak. Mikor leparkoltunk mindenki Haz köré gyűlt. Próbálta lerázni őket, nem túl nagy sikerrel.
Én közben Karennel beszélgettem. Harry-nek végleg elege lett, úgyhogy elmentünk a kocsi mellől.
- Kar, Louis-ék?- nézett a mellettem sétáló Karenre.
- Bent vannak- mondta vidáman.
Besétáltunk, egy kézfogással és öleléssel köszöntöttünk a többieket aztán elkezdtünk beszélgetni. Hangos nevetések közt, Zayn és csicskái sétáltak be a suliba. Harry a derekamon pihentette kezét, én pedig a vállam fölött hátra néztem. Senki nem nézett hátra, csak én. Zayn felém fordította a fejét, én pedig gyorsan visszanéztem a többiek felé.
Nevetve sóhajtottam egyet, mert láttam, hogy a többiek is mosolyognak valamin, de fogalmam sem volt min.

Remélem tetszett:) Hamarosan jön a kövi:)
Saccii

2 megjegyzés:

  1. Annyira imádom! Nagyon tetszik! Kivánccsi vagyok mi jön ki a Zayn -es "sztoriból" !! ;)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik ahogy irsz *-* kovivel siess kivancsi vagyok mi lesz .. :) <3

    VálaszTörlés