2013. március 24., vasárnap

10. rész


Ma már Harry jött suliba. A kocsijának dőlve várt. Adtam neki egy reggeli csókot, majd elindultunk.
Szokásosan beálltunk beszélgetni, Karen még mindig tetőtől talpig feketében, Niall és Kar folyton beszélgetnek/SMS-eznek. Szóval minden átlagos.
Épp nagyban röhögtünk valamin, amikor egy lány megszólít engem. Egy szintén teljesen fekete, füstös sötét sminkes lány.
- Szia!- mondtam mosolyogva.
- Cső, beszélhetnénk?- kérdezte komoran.
- Ömm, aha- odafordultam Harry-hez, és mondtam hogy "mindjárt jövök". A lánnyal arrébb mentünk.
- Na figyelj kis cica- kezdte dühösen, én pedig keresztbe tett karral figyeltem.- Ha érdekel Zayn, NEKEM szólj, ne pedig te mássz rá azonnal. Elegem van abból hogy folyton téged néz, veled beszélget, nem pedig velem!!- akadt ki.
- Hűű, mielőtt beszarnék hadd mondjak valamit. Nem másztam rá, és nem tehetek róla, hogy én járok a fejében, nem pedig te. Egyáltalán te jársz vele?- mondtam határozottan.
- Nem, de jártam.
- Aha, meddig?- kérdeztem kíváncsian.
- Pár hétig.- mondta.
- Hányszor fektetett meg?
- Sokszor- vallotta be.
- Gondoltam. Te csak Zayn egyik kis ribije voltál akit el tudott csábítani. Ennyi. Semmi többet nem jelentettél számára, hidd el.- annyira félelmetes nézett rám, hogy legszívesebben elsüllyedtem volna. De megmondtam, és igazam van. Arra eszméltem, hogy egy tenyér, nagyot csattan az arcomon.
Elég hangos csattanás lehetett, mert páran ide néztek. Épp neki akartam ugrani a csajnak de valaki visszatartott.
- HAGYJ MÁR BÉKÉN!- fordultam meg és kiabáltam le Zayn fejét.- Legalább hadd tépjem meg- üvöltöztem.
- Nem, Lie, állj le!- próbált nyugtatani. Tudtam, hogy a csaj fején mosoly ül. Zayn megölelt, de én azonnal kicsúsztam karjai közül és ellöktem.
Idegesen sétáltam el. Harry velem szembe jött, én pedig azonnal megöleltem.
- Mi a baj?- kérdezte aggodalmasan.
- Csak egy kis ribi megpofozott, de semmi gáz- mondtam.
- Ki?- nézett rám dühösen.
- Egy barna, fekete stílusó csaj.- mondtam.
- Eleanor.- motyogta.
- Ki?- néztem furán.
- Mindjárt jövök!- ezután elsétált. Én meg persze utána, de nem érdekelte.
Megkereste Eleanort. Épp Zayn-el tárgyalt.
- Eleanor, mit képzelsz magadról?!- lépett oda Haz idegesen, kicsit hangosabban beszélve.
- Na, na, naaa- állította le Zayn.
- Mi na, na, na? Megpofozta Lie-t.- idegeskedett Hazza.
- Tudom.- mondta nyugodtan, én meg csak furán ráncoltam a szemöldökömet.
- Harry, hagyd már.- mondtam. Eközben Eleanor csak büszkén állt ott. Én megforgattam a szemem, és nagy nehezen  szó szerint eltoltam onnan Harry-t.
- Megérdemelte volna a kiscsaj, hogy elbeszélgessek vele. Zayn, meg azt, hogy megverjem- fortyogott Haz, miközben bementünk a WC-be.
- Harry, figyelj. Ne csináljunk ebből már akkora ügyet, kérlek. Megtörtént, mit csináljak ellenne?- néztem rá nyugodtan.
- Jó.- sóhajtott, majd megcsókolt.
*
Harrynél vagyok a gitárommal együtt, és a Give me love-t jászom. Egyre jobban izgulok a verseny miatt...
- Remek volt.- mosolygott Haz.
- Akkor jó...- sóhajtottam.
Hirtelen ötlet vezérelt abban, hogy belekezdjek az Impossible-ba. Imádom ezt a számot, főleg énekelni.
Harry hátradőlve nézett, én pedig már könnyezve énekeltem. Ereimben éreztem a zenét. Átjárta a testemet. Csukott szememből egy könnycsepp gurult ki.
A húrokat pengettem és énekeltem. Épp azt csináltam, amit egész életemben szeretnék. Azt csinálom, amit ha álmomból, az éjszaka közepén felkeltenek, halál kómásan is teljesíteném azt a kérést, hogy énekeljek és gitározzak.
A szám végén úgy éreztem ülnek a mellkasomon, és nem akarnak leszállni róla. Félpercenként legurult pár könnycsepp az arcomon.
Harry nem szólt semmit, csak odaült mellém. Megsimította az arcomat, majd szorosan megölelt és megcsókolt.

Azért mert ilyen rövid lett, kedden megpróbálom hozni a kövit. Bocsánat a késésért. <3<3<3
xxSaccii


1 megjegyzés: