2013. április 12., péntek

13. rész


Taylor rám szállt. Nem bírom. Ááááh. Ha még egy napot is itt kell töltöenem, meg fogok fulladni.
*
Épp Harryvel beszéltem telefonon, és lementem a konyhába, Taylor is ott volt.
- Ki az?- tátogta oda nekem. Kicsit meglepődtem a kérdésén.
- A barátom.- suttogtam oda neki, miközben Harry mondott valamit- Aha- nevettem. Fél füllel oda figyeletem azért. Niall valami baromságot csinált a suliban múltkor.
- Van barátod?- suttogta. Én csak felmutattam az ujjamat, hogy egy perc. Felmentem az emeletre, hogy kicsit tudjak beszélni Harryvel.
- Na itt vagyok. Csak Taylornak beszélhetnéke van.- sóhajtottam.
- Akkor hagyjalak titeket?- Harry.
- NEEM!- dőltem le az ágyba.
- NATALIEEE- kiabált Taylor- SEGÍÍTS!!
- Na megyek, mert baja van. Sziaa- csaptam le a telefont és szélsebesen rohantam le. - Mi a baj??- lihegtem.
- Megvágtam magam a késsel...- mutatta meg a kezét. Tényleg volt ott egy szép kis vágás.
- Íhhh.- és ilyenkor nincsenek itthon anyuék... xd- Hol tartod a ragtapaszt?- néztem rá.
- Ott, abban a fiókban- mutatott egy fiókra.
Odamentem kihúztam, gyorsan elővettem a ragtapaszt  Felállítottam Taylort, lemostam a sebét, kicsit nyivákolt... Aztán raraktam a tapaszt.
- Köszönöm!- nézett rá a kezére, majd rám.
- Nincs mit.- mondtam és felsétáltam. Felnyitottam a laptopomat és elkezdtem gyakorolni a számaimat.
Már 4x énekeltem A Thousand Years-t, amikor Tay benyitott.
- Fuu, meghallottam a hangodat. Nagyon szép.- dicsért meg.
- Köszi.- motyogtam.
- Elénekeljük?- kérdezte.
- Nekem oks.- mondtam, és odajött mellém. Újra indítottam a számot, és elkezdtük énekelni. Nem szeretem a lányt, de a hangunk szerintem nagyon összecsengett.
- Jó volt- mosolyogtam.
- Ühüm.- Taylor- Te, Natalie. Hogy vagy a barátoddal? Azt gondoltam ide jöhetne...- Taylor. A szemem tágra nyílt. Nagyon nagyon megörültem.
- ÚRISTEN!! Köszönöm, köszönöm!- ujjongtam.
Azonnal felhívtam Harry-t, még Taylor előtt. Elhadartam neki mindent, ő pedig azt mondta, megoldja, hogy másnap már itt legyen, a szülei pedig szintén kikérik a suliból. Wáá.
Taylor mosolyogva nézte a szervezkedésemet.
- Nagyon köszönöm!- vigyorogtam.
Hallottuk, hogy anyuék megjönnek. Taylorral azonnal lesiettünk, csak én kicsit gyorsabban.
- Anya, apa, anya, apa!- futottam eléjük. Áh nem néznek hülyének. Se Rob, se Taylor. DEHOGY. - Taylor megengedte, hogy Harry átjöjjön. Már holnap utazik! És akkor átmegyünk Cnad-hez, hogy ne zavarjunk.- lelkesedtem.
- Jójó. Mi nem bánjunk.- nézett anyu apura. Apu csak bólintott.
*****************
1 órával előbb kihozattam magam a reptérre. Jól van Natalie.
Amikor már úgy gondoltam, hogy hamarosan itt van megcsörgettem.
- Mindjárt kint vagyok- szólt bele.
- Oké. Egy nagyon vigyorgó lányt keressél.
- Meglesz. Ja és hoztam meglepit!- mondta.
- Wow. Na gyeree!- felálltam és a "fogadó ajtó" féleséghez mentem.
Harry és... ÉS KAREN! Azonnal odarohantam hozzájuk és a nyakukba borultam.
- Úristen, de jó, hogy mindketten itt vagytok! Legjobb napjaim lesznek- mondtam, utána megöleltem Karen-t, és adtam egy hosszú-hosszú csókot Harry-nek.
Amikor hazaértünk Taylor tárt karokkal fogadott minket.
- Sziasztok- vigyorgott. Majd odament Harry-hez és MEGÖLELTE. Miért nem volt nálam kés??
Aztán Karennek adott két puszit.
Drágaságom, ők az enyémek.- gondoltam magamban.
- Érezzétek otthon magatokat- Taylor.
- Okés, köszi Tay. Felmegyünk- néztem Kar-ékra. Hevesen bólogattak, úgyhogy megfogtam Harry kezét, és felvezettem őket.
- De szar szobád van- mondta szarkazmussal Kar.
- Ez van. - nevettem. Harry átölelt, mikor Kar nem nézett felénk.
- Szeretlek.- suttogta a fülembe, én pedig szorosabban kezdtem ölelni.
Kimondta. Kimondta, hogy szeret. Csodálatos érzés töltötte el a testemet. Soha nem akartam, hogy ennek a pillanatnak  vége legyen.

Tudom, későn hoztam, mert későn jött a 2 komi. Most 3 után hozom. És tudom ez a rész BORZALMAS LETT. :((( 
Kezdtem egy másik blogot, nézzetek be: http://dancewithdanielle.blogspot.hu/


5 megjegyzés:

  1. Saccim, kinyírlaak!!! *-* NAGYON ÍRJAD A KÖVIT, MERT VÉGED VAN!!!! *-----* ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. nem lett borzalmas....sőt nagyon is joo lett.....siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  3. Ahhh csak egy szót tudok mondani erre...

    ...majd megtudod ha hozod a kövi részt... ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóó! Egyátalán nem volt borzalmas nagyon is jóó volt! Folytasd a blogod!:) lécci!:)
    Ja és nagyon de nagyon gyorsan hozd a kövit!!:D★★

    VálaszTörlés
  5. Itt látom tovább bírtad egy hónappal az írást, mint a másikon... Te is csak olyan vagy, aki elkezd egy storyt és nem tudja befejezni, ezért belekezd egy másikba?

    VálaszTörlés